Všetkým čitateľkám! Ženám i dievčatám!

8. marca 2014, agenturatortura, Nezaradené

Nech si myslí, kto čo chce, ja sa pripájam k tým, ktorí tvrdia, že Medzinárodný deň žien patrí do kalendára.

 

Rovnako sa pripájam k tým, ktorí si myslia – a aj tak konajú – že naše ženy bez rozdielu veku, od mladých slečien cez naše zrelé kamarátky až po babky s vráskami na tvári, si zaslúžia našu úctu a lásku nielen v tento jeden deň roku. A hoci sú chvíle, keď nás ponechajú trošku sa povariť v smútku, nemajme im to za zlé. Sami veľmi rýchlo prídeme na to, že aj to patrí k životu, ktorý by – z pohľadu nás, mužov – bez žien nemal tie správne grády.

 

Takže všetkým ženám a dievčatám želám nielen v tento deň, ale po celý rok veľa šťastia, zdravia, pokoja, pohody, lásky a žiadne zbytočné bôle a vrásky.

 MDŽ kopie

Pri tejto príležitosti okrem kvietka aspoň na obrázku si dovolím pripojiť aj niečo zo svojho šuplíka:

 

Vyriešená dilema

 

Žena sa ma opýtala:
Miluješ ma?

A ja som bol v tej chvíli vo veľkých rozpakoch.

Či vari naša doterajšia láska bola len nezáživným filmom?

Povedala mi žena:

Ty ma už nemiluješ!

A tak som jej kúpil kyticu ruží,

aby dnešný náš film bol predsa len o niečom inom.