Založ si blog

Archív: október, 2013

Šmejdi ako finanční poradcovia (Alebo pôžička výhodná aj pre ľadové medvede, ak vedia telefonovať. )

Relatívne v krátkom čase som stretol troch známych, ktorí sa mi mohli pochváliť, že si našli nové zamestnanie. Zareagovali na inzerát a stali sa z nich finanční poradcovia. Nuž, ani u jedného z nich by som nepredpokladal, že majú v génoch narábanie s peniazmi, ale keďže do vnútra človeka nie je jednoduché preniknúť, možno sú to naozaj skryté talenty, ktoré […]

Pokračovanie článku

Narodil som sa v knižnici. (Spomienky na mladé letá pred polstoročím)

Titulok trošku zavádza. V budove, kde sa narodil môj priateľ Marián, s ktorým som pred niekoľkými dňami oslávil jeho 69. narodeniny, je dnes síce naozaj Krajská knižnica Ľ. Štúra, no pôvodne to bol remeselnícky dom, v ktorom mali svoje spoločenské priestory zvolenské cechy. Jeho spomienky odovzdávam tak, ako som ich dostal, a v závere prezradím, prečo som sa tak […]

Pokračovanie článku

Odstráňme politikov, zachránime vrabcov! (Alebo aj o tom, kam sa my, Slováčikovia, hrabeme na takých Naurčanov)

Hneď na úvod sa ospravedlňujem, že som nedôsledne parafrázoval známe heslo o bobrovi, ale mám pocit, že by som potom toto moje prirovnanie už naozaj nerozchodil. Tak sa nám rozpútal nemilosrdný boj o post župana v tom našom milom, červeným súknom obtiahnutom, ružovými zajtrajškami voňajúcom kraji medzi Ipľom a Ďumbierom. Vlastne len boj medzi dvoma najnádejnejšími […]

Pokračovanie článku

Družba? Čo to je? (Alebo prečo by som si nepochutnal na ruskom vajci? )

Keď som sa dnes vŕtal v historickom kalendári, prevŕtal som sa aj k informácii, že práve pred desiatimi rokmi mestá Krakov a Bratislava obnovili zmluvu o oficiálnom partnerstve. Kedysi sme tomu hovorili družba. Je to síce krásne slovenské slovo, ale v našej materčine nemá len ten význam, ktorý mám v tejto chvíli na mysli. Citujem, čo mi napísal môj milý […]

Pokračovanie článku
Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

Rusi postupujú - na ruskom území. Partizáni odhalili podstatnú slabosť Moskvy

18.03.2024 13:00

Aj keď tieto akcie majú malý vojenský význam, odhalili slabosť ruských síl, píše poľský analytik.

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

Korčok - Pellegrini: Prezidentskí kandidáti po prvý raz zoči-voči

18.03.2024 20:00

Favoriti predvolebných prieskumov sa stretli v prvom priamom predvolebnom dueli.

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

Danko odstupuje z boja o prezidentské kreslo, vzdal sa v prospech Harabina

18.03.2024 10:10

Predseda SNS svoj krok vysvetlil vývojom preferencií a snahou netrieštiť národno-konzervatívne sily.

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

Žilinka prerozdelil prokurátorov, Lipšic ide na legislatívny odbor

18.03.2024 14:55

Prokurátori ÚŠP si prevzali dekréty o ich zaradení na jednotlivé GP SR, kde budú pôsobiť po zrušení špeciálnej prokuratúry.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 114
Celková čítanosť: 492209x
Priemerná čítanosť článkov: 4318x

Autor blogu

Kategórie